Wednesday, August 13, 2008

geram sangat !

... semalam aku b'cuti sebab sakit gusi ( ... bkn sakit gigi ) ... pastu ibu jari tangan kanan pulak t'seliuh ( ... salah urat da ) so kiranya semalam memang hari sakit aku la ... bila call office ... aku dimaklumkan bekalan air dah kena ' potong ' .... ah ! bertambah le sakit aku ... kat hati le pulak ...
... ari ni masa nak gi kerje aku bawa 2 botol air ... satu untuk minum dan satu lagi untuk b'suci ... yang buat aku pening ni ... soal nak wuduk ... ! situasi ni buat aku geram , marah dan sakit hati betui !
... dua minggu lepas aku dah maklumkan kat ' boss ' pasal kes air ni ... dan beliau sendiri dah b'cakap ngan wakil syabas ... so aku ingat dah selesai ... tapi ari ni call kat HQ diorang maklumkan sedang diusahakan ... dan mungkin ambil masa sebab kena settle bil yg lama .. erm kena buat permohonan baru dan tukar nama sekali ... aku terdiam !
... mcm mane le diorang leh abaikan atau terlepas pandang dalam menangani masalah ni ... aku rasa menyampah sangat bila hal-hal kebajikan melibatkan staff dipandang sebelah mata jer ! ... cuba le letakkan diri mereka dalam situasi aku sekarang ni ...

No comments: