Monday, May 31, 2010

... jadual Jun

* 1 Jun

... esok odit dalaman akan diadakan kat lib tempat aku bertugas ni ... rasanya masih banyak kerja yang perlu diselesaikan ... adakalanya aku kepenatan sendiri ... x tau lah apakah member2 yang lain pun mengalami sindrom yang sama dengan aku ni ... risau ... gelabah ... dan macam2 perasaan ada ... ( pagi td aku ditegur oleh bos sebab dtg kerja masa cuti ... niat aku ikhlas nk settlekan kerja yg tertinggal semasa aku gi exam ... itu jer ! )

* 14 Jun

... tarikh tutup pertandingan buku skrap yang melibatkan pelajar sekolah rendah & menengah di daerah S/Bernam ... pertandingan dijalankan bersama PPD ... dan kami kat lib pun buat promosi jugak ... semakan untuk 30 buku skrap terbaik akan dihantar ke lib HQ selewat2nya 22 Jun
( ... aku tetap risau sebab hingga saat ini ... aku masih x tahu bagaimana sambutannya dari pelajar ... )

* 23 Jun

... Audit sebenar ! ... semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan oleh Allah


* 26 Jun

... Hari Ilmu - Gerakan Membaca Perdana Negeri Selangor 2010 di Taman Tasik Shah Alam ... Largest Outdoor Reading Event in Malaysia yang akan disempurnakan oleh Duli yang Maha Mulia Sultan Selangor


* ... belajar mengawal emosi dalam keadaan menangani bebanan kerja !

No comments: