Tuesday, February 22, 2011

satu tahun sudah berlalu ...

... satu tahun sudah aku ada di sini ... cepatnya masa berlalu ... aku masih bertatih di fasa pertama ... melihat ... mengenal ... dan cuba memahami apa yang ada disekeliling ... aku pun pelik juga ... mengapa perlu aku lalui semula ... x cukup lagi ke rentetan perjalanan selama hampir suku abad tu ... inilah dunia kehidupan bagai ombak kat pantai ... sesekali ia melepaskan lelahnya di pantai ... sekelip mata jugak pantai berubah !

... sempena ulangtahun pertama ni ... dengan rendah hatinya aku mohon kemaafan buat kekawan yang bertugas sama kat lib daerah ... yelah ! kekadang tu aku masih terbawa-bawa ragam kerja kat tempat lama ... al maklumlah ! dulu kerja tempat kecik ... la ni kerja tempat besaq sikit ... tu yang buat aku kalut sikit ...

... pada member2 kat ofis ni ... en.harun , nasa , aan , bib dan ayu ... terima kasih kerana terima aku seadanya ... sori le kalau ada apa2 yang mungkin kurang menyenangkan korang ... sebab itu lah ' aku ' ... !

* ... aku yang x sempurna ...

No comments: