Friday, February 3, 2012

Latihan PSR ... Perpustakaan Syed Mashor

selesai sudah latihan PSR ... mona , rohani , muna, aku dan ayu





antara ruang yang menarik



aku paling suka ruang kanak-kanak ni ... !




saiful , en.zahir , yazid dan zafri

semasa sesi latihan mengadap pc ... semua serius !






n3 tertunda ...

Latihan PSR


Perpustakaan Syed Mashor , Kuala Kubu Baru


18 Januari 2012
9.00 am - 4.30 pm


... latihan pertama untuk tahun 2012 ... hampir 2 jam perjalanan dari Sg. Besar ... laluan berliku dan beralun ... alhamdulillah selamat sampai ... sempat pekena roti canai + milo ais kat kedai mamak ...!




... melangkah masuk kat lib Syed Mashor ... " cantik , kemas dan menarik " itu kata hati ... terima kasih atas layanan baik dari sahabat dari lib KKB ... muna , mona ,rohani dan en . zahir .




... " nak minta kebenaran ye ... untuk mengaplikasikan apa yang ada kat sini di lib . Sg. Besar yerk ! " ... itu yang aku suarakan pada en . zahir .




... latihan PSR habis awal ... so lepas makan tengahari + zuhur ... bergerak balik ke Sg. Besar ... cuma aku x mampu memandu balik ... kepala pening giler ... terpaksa le yazid yang drive + berhenti beberapa kali sebab aku termuntah ... huhuhu




... 6.00 pm ... tiba kat lib Daerah Sungai Besar ...


No comments: