Saturday, April 25, 2015

Let's read together for 10 minutes 2015


Program " Jom Baca Bersama Untuk 10 Minit / Let's Read Together For 10 Minutes " yang diadakan serentak di seluruh Malaysia ini , melibatkan segenap lapisan masyarakat yang terdiri daripada peminpin , jabatan kerajan / swasta , university , kolej, sekolah , hospital , NGO , pusat membeli belah serta individu-individu atau sasaran tertentu seperti pemandu teksi /bas , pekerja kebersihan serta pengawal keselamatan .
 
... di Daerah Sabak Bernam , lokasinya adalah di Dewan Seri Bernam dan sebelum LRT ( ringkasan untuk Let's Read Together ) bermula jam 10.00  am -  10.10 am , pengisian lain yang turut adakan adalah Ceramah mengenai Keselamatan Ketenteraman Awam oleh Balai Polis Daerah Sabak Bernam , Pameran oleh AADK , Pemeriksaan Kesihatan oleh Pej. Kesihatan Daerah Sabak Bernam dan Pameran Buku Baru serta Kempen Keahlian oleh PPAS Daerah Sabak Bernam .
 
 

Ceramah " Keselamatan & Ketenteraman Awam " oleh Balai Polis
Daerah Sabak Bernam
 
kaunter PPAS ( kempen keahlian & pameran buku baru )
zam , wani ( PJL ) , ayu , n raihan
 
staf PPAS Daerah Sabak Bernam
zam , me , ayu n raihan
 
kaunter pendaftaran kehadiran peserta oleh
staf Pejabat Daerah Sabak Bernam
 
 10 minit bermula " Jom baca "
 



ibu yang baik
 
 
 
kalau ada kemahuan kat mana-mana pun boleh membaca

 
 
 
kenangan
 
 
Alhamdulillah ... selesai sudah program jom baca 10 minit ( LRT ) ... kalau boleh jangan lah bila ada program macam ni jer baru nak membaca ... biarlah ianya berterusan dan jadikan amalan dalam kehidupan seharian .
 
BANGSA MEMBACA , BANGSA BERJAYA !
 

 

No comments: