Thursday, June 23, 2011

mok & bucuk



... ni gambar mok dan bucuk ! lena bersantai kat kotak kraftangan aku ... patut le bila aku panggil sekor pun x datang ... mok ( ... yg warna kelabu tu ) x sepenuh masa dalam rumah ... sebab bila malam aku letak dia dalam kandang sama ngan mak dan bapak dia ... tapi si bucuk tu memang sepenuh masa kat dalam rumah ... si bucuk ni ada sejarahnya sendiri sebab aku yang potong tali pusat dia dan satu2nya yang hidup dari lima ekor yang lain ...

... akhir2 ni aku perhatikan ... mok dan bucuk ni lebih berfungsi sebagai alat terapi untuk bapak , moga ianya akan berterusan ... bila dipanggil jer ... mok dan bucuk akan masuk kat bilik bapak ... dan bapak akan bercakap2 dengan mok dan bucuk ... !

... kekadang aku terasa semakin jauh bila dengar bapak seakan bersembang dengan mok dan bucuk !


* ... huhuhuhu !!


No comments: