Thursday, December 22, 2011

gelak tergolek !



promosi percuma kaki novel !


... fenomena baru yang melanda aku dan kengkawan kat ofis ... semua gara-gara minat luar biasa Aan yang mula membina koleksi novelnya sendiri ... apalagi sejak jadi ahli kaki novel ! ada jer novel terbaru dan terkini jadi koleksinya ... la ni minat luar biasa Aan tu dah mula menular kat aku , bib dan ayu polak ... bagaikan tersebarnya virus tapi aku suka dengan virus ni ... hehehe

... aku minat membaca novel tapi ikut mood jugak lah ... selalu tu aku baca novel karya Ramlee Awang Mursid ... memang best giler ! ... so aku kongsi minat ngan bib sebab suka karya penulis yang sama ... al maklum lah bila dah bertambah usia ni ... novel cinta terasa kurang menarik lak !

.. nak say " thanks a'lot kat Aan " yang bermurah hati meminjam novel gelak tergolek ni ... memang lawak giler ( ... tapi x sampailah aku tergolek2 membacanya ) tapi buat aku tetiba jer tersenyum sendiri ... hehehe



... la ni bila aku terpandang Aan dan Ayu mesti spontan aku akan tergelak ... !!





* ... novel yang bakal aku baca " Sutera Bidadari " karya Ramlee Awang Mursid ( ... pinjam kat bib )









No comments: