Wednesday, March 4, 2020

... penglipur lara ?



 ... Alhamdulillah , 29 September hingga 1 Oktober 2019 ... berpeluang mengikuti Bengkel Bercerita Anjuran Perpustakaan Awam Negeri Perak ... nun di tempat sejuk yang dah x berapa sejuk ... Hotel Heritage , Cameron Highland ... ketika diajukan soalan setuju atau tidak untuk turut serta ... aku agak kalut sikit ... sebab memikirkan semua peliharaan siapa yang nak uruskan ... bila dah ada yang menyanggupi untuk uruskan semua kucing ... kucing .. dan kucing ... dan kuuucciiing ... barulah aku memaklumkan ... setuju dengan sepenuh hati untuk follow bengkel ni ... hehehe

... Daerah Sabak Bernam ... 3 nama tersenarai Ayu , Suzana dan Aku (  x tahu le atas kriteria apa pemilihannya ) ... memula tu rasa seram juga nak follow bengkel ni ... segan pun ada sebab dalam usia sebegini x kan nak lakonkan watak bebudak ... walaupun bagaimana pun aku memikirkan belajar sesuatu yang baru adalah cabaran so layankan jer ! 

... Selangor adalah negeri yang menghantar peserta paling ramai ,  28 peserta melibatkan staf HQ , Daerah , Pekan dan Desa ... hikmahnya masa inilah kami berpeluang saling mengenal dan memberanikan diri untuk mencuba sesuatu yang baru .

 







citer tahun 2019 ... simpan sini buat kenangan

No comments: