Thursday, October 18, 2007

salam aidil fitri

... esok aku cuti raya tapi ..
aku x tahu nak gi mane
sebab semua kekawan dah mula kerje
mungkin ....
aku akan dok kat rumah menunggu
klu-klu ada member yang masih bercuti
sudi bertandang kan ...
atau pun gi ziarah rumah paman dan bibik
agh ... !

... slm aidil fitri buat fuzi n famili
kerana sudi menjengah teman lama
tapi jgn lah kau terlalu mngharap balasan
bukan aku x sudi tapi ...
aku masih kurang berani
insyaAllah , bukan janji

... buat semua anak saudara
along,angah , dd dan awer x de duit raya ye !
alif , am n amar duit raya kurang sikit dari biasa
khas utk adib - extra duit raya seperti yg acik janji
buat najwa - duit raya akan dibyr semasa keluar keputusan periksa
istimewa siti khadeeja ( cik embun ) kena bagi sebab x de alasan .....

... slmat hariraya aidil fitri maaf zahir batin, berdoa lah kite agar ramadhan dan syawal tahun depan kita masih berpeluang menikmatinya .

No comments: