Thursday, March 10, 2011

dedaun masa




... malam tadi susah jugak nak lelapkan mata ... semua rasa ada kat dalam hati ni ... nape le aku jadi sensitif sangat akhir2 ni ... kata yatie " ... memang le bila umur semakin meningkat ... jiwa jadi lebih sensitif tau ! " ... ye ke ? ... bagi aku umur tu sekadar angka jer ... x de kena mengena pun dengan sensitif atau x ... hehehe ( ... sorry ek ... aku x setuju dengan pendapat kamu kali ni ... )

... aku rasa kita akan jadi sensitif bila tiba kat bab2 yang kita betul tapi dianggap salah ... atau rasa macam teraniaya ... tertindas ... apa lagi ek ... atau semua yang sewaktu dengannya ( ops ! ini sekadar pandangan peribadi )

... kekadang tu aku rasa hidup macam daun2 kat pokok ... bila musim beralih ... daun pun berubah warna ... dan menunggu masa untuk jatuh ke bumi ... tapi kena diingat juga ... jatuh ke bumi bukan lah penanda aras akan berakhirnya khidmat sehelai daun ... daun akan mereput dan menjadi baja untuk dedaun yang baru ... !

* ... kita akan lebih dihargai dan diingat setelah tiada .... huhuhu

No comments: