Thursday, March 3, 2011

silence is golden


" ... Ya Allah ... tabahkan hatiku dalam menghadapi semua ujian dari Mu ... "
... sesuatu yang aku belajar hari ni ... dan sepatutnya aku belajar sejak dari dulu ... dan praktikkan ... atau memang aku dah tahu dari dulu tapi sukar untuk dipraktikkan ... ntahlah ! apa yang pasti aku akan berusaha untuk mempraktikkan mulai hari ini ... hehehe ( boleh ke !!! ??? )
... mungkin seharusnya aku perlu lebih banyak berdiam diri dan sekadar mengiyakan saje ... demi kebaikkan diri ... mungkin aku perlu lebih tahu diri dalam melontar kata kerana bukan semua mereka faham akan keikhlasan hati kita ... itu le salahnya aku ... meletakkan diri mereka sama dengan diri aku ...
... mungkin aku terlupa setiap orang ada misi dan agenda tersendiri ... semua orang begitu ... so mungkin juga aku perlu berubah mengikut rentak yang mereka lagukan ... biar iramanya sama !
* ... bila bicara x sekata dengan apa yang ada dijiwa .... sesungguh Dia lebih tahu dari kita semua ... fikirkanlah !

No comments: