Thursday, July 28, 2011

tahniah ... !




... selamat menyambut ulangtahun yg ke -6 untuk Siti Khadeeja ( ... gambar kat atas ni masa berumur 3 tahun ) ... aku suka sangat bila tengok gambar ni ... nmpk cute ! ... birthday dia pada 24 Julai lepas tapi x sempat nk belikan kek sebab pagi tu aku dah memulakan perjalanan ke Excel Training Resort , Lenggeng ... so semalam baru le dia sempat potong kek ! ... acik doakan ija akan jadi anak yg solehah dan berjaya dalam mengharungi kehidupan ... !





... tahniah dari seorang sahabat ... !


aku rasa gembira dan terharu sangat sebab sahabat yang begitu dekat dalam hati ini akhirnya diberikan penghargaan APC ... tahniah ! tahniah ! tahniah ! ... cuma aku terkilan tidak berpeluang dan aku x mampu menunaikan janji untuk sama2 menghadiri majlis itu dan x berkesempatam merakamkan detik itu .... !


* ... janji Allah kepada setiap hambaNya yang sentiasa bersabar




No comments: