Friday, August 17, 2012

Salam Aidil Fitri


salam jumaat ...

.... hari terakhir aku bekerja untuk Ramadhan tahun ini ... insyaallah , ahad ni 1 Syawal akan menjelma ... semoga hasrat untuk berpuasa penuh tahun ini dimakbulkan oleh Nya ...

... Ramadhan akan berlalu ... dan akan bertamu lagi tahun depan dengan izin Nya ... yang x pastinya ... apakah akan ada Ramadhan untuk kita ... hanya Allah yang tahu 

... diketerbatasan ini aku meyusun sepuluh jari memohon kemaafan kepada kamu ... kamu ... kamu  dan kamu  yang aku kenali ... yang tidak aku kenali tapi kamu mengenali aku ... yang aku kenali tapi kamu tidak tahu aku mengenali kamu ... sesungguhnya ramadhan kali membuka semua pintu hati dan minda untuk bersatu dengan maksud sekufu " segala kebaikan yang ada pada diri aku dan kamu menyukai , itu datang dari Allah S.W.T ... jika kedapatan khilaf pada diri ku dan kamu tidak menyukai , itu datang dari diri ku sendiri "

  
    Pergi ke hutan mencari buluh
    Diikat rapi tali belati
    Tersusun indah jari sepuluh
    Maaf dipohon seikhlas hati
   
Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf Zahir Batin

No comments: