... kelmarin ada rungutan dari pengguna tentang kehangatan ini ... bila dimaklumkan bahawa perkara telah diajukan kepada pihak yang atasan ... kenyataan itu seolah-olah diragui ... dan bila diminta isi borang aduan dan cadangan pelanggan ... sekali lagi terdengar rungutan ... seolah-olah segala aduan yang dibuat tidak dihantar ke pihak yang atasan ... Ya Allah ... sabarkanlah hati ... kalau pengguna terasa bahangnya ... apatah lagi kami yang seharian berada di sini ?.. cer fikir sikit !
... kalaulah lafaz " terima kasih atau maaf " sukar untuk di ucap... x perlu kata apa-apa ... itu lebih baik daripada menuturkan kata2 tapi menyakiti hati orang lain ... berkali-kali melalui situasi begini ... aku sepatutnya x perlu beremosi sangat pun ... tapi aku manusia biasa x upaya nak mengawal segala gelojak rasa ... astagfirullahalazim ... astagfirullahalazim ... astagfirullahalzim ... Ya Allah berikan aku kekuatan untuk menghadapi semua dugaan ini .amin.
1 comment:
sabar lah wahai hati..cer kak mis ckap cm 2..kt slalu ckap cm 2 kat dri kt..utk menyedap kn hati sndri...haahha..sme r kt kak mis..kat psr kat sini pon x baik2 lg air cond nyer..dh byk kali gk wt aduan tapi....paham2 je r...huhu..so hafiz 2 berendam dgn peluh je r...hehehe..kesian pn ade gk..tp ape r y mampu ktorg nk wt pn kn...
Post a Comment