Friday, June 21, 2013

akhirnya ....


... syukur alhamdulillah ... akhirnya aku berjaya melepasi minggu paling teruk ... hehehe , minggu ni aku rasa down habis ... tq Allah sebab masih menganugerah rasa sabar  luar biasa dan akal yang waras dalam menyelesaikan masalah ... teringat kata-kata dalam buku Ustaz Kazim " Allah x pernah jauh dari kita ... sebaliknya kita yang sering jauh dari Nya "

... memikirkan apa yang aku lalui minggu ni ... menimbulkan situasi yang agak merimaskan apatah lagi menimbulkan spekulasi serta tanggapan negatif dikalangan mereka2 yang mengenali aku tapi x tahu apa yang berlaku sebenarnya ... dan daripada mereka terus menerus salah anggap yang akan menjurus kepada fitnah maka aku putuskan untuk protect diri sendiri dan blog ini .

... bukan aku takut nak menghadapi semua ini ... tapi aku dah penat ... penat sangat-sangat ... klu boleh dah x nk lalui pun ... tapi nk buat macam mane kan ! terima jer dengan redha ... positif2 kan minda

... tq yatie sebab sentiasa memberi nasihat positif ... pada mereka2 yang memahami duduk perkara sebenar pun tq jugak sebab sokongan dari kamu ...

... akhirnya aku putuskan untuk sementara waktu ini ... blog ini hanya untuk tuan punya sahaja sehingga bila ek ? ... ntahlah ...

so kena tunggu tuan punya blog berubah fikiran kan ...

No comments: