Tuesday, June 18, 2013

... kita bukan sesiapa tanpa Nya


... astaghfirullah ... Allahuakbar ...aku diduga lagi ! x tahu apa sebenarnya yang berlaku ... yang pasti dalam situasi ini aku adalah MANGSA ... apa yang aku  rasa saat ini ? ... marah ? ... adalah sikit ... terkilan ? ... sedikit lebih kut ... perasaan yang lain ? ... ermm x de ... apa yang sebenar-benar ada dalam diri aku saat ini adalah KOSONG !

... mungkin aku dah BERJAYA ... membina kubu kat minda ... harus menghargai diri sendiri ... harus melindungi diri sendiri dari terus disakiti .... x peduli mereka mahu kata apa ... x peduli mereka mahu fikir apa
....  x perlu rasa apa-apa pun ... biarkan saje macam tu .

... berkali-kali melalui situasi macam gini ... aku jadi mangli walaupun terkadang terasa pedih di hati ... aku anggap jer ni semua dugaan Allah untuk hambaNya ... agar aku sentiasa dekat denganNya ... kerana aku ... kamu ... kamu dan kamu juga sebenarnya bukan sesiapa pun tanpaNya.


No comments: