Monday, June 2, 2014

lipsticks



... apa perassan korang bila dalam kesibukan menyelesaikan tugas dan arahan kerja , tetiba terdapat tanggapan " kalau sibuk sangat ... x kan masih sempat layan lipstick kat internet " ... bagaimana reaksi aku bila cerita ni sampai ke cuping telinga ? ... memula tu memang terasa hati ... al makklum benda yang kita x pernah buat , macam difitnah lak ! ( dalam hati istigfar banyak2 )

... selepas berbulan citer ni berlalu ... Alhamdulillah kini aku semakin memahami apa sebenarnya ... seperti kata kiasan " hanya jauhari yang mengenal manikam " so apa yang aku rasa saat ini ? ... terima kasih Ya Allah kerana setiap dugaan Mu menjadikan aku lebih dekat dengan Mu dan lebih memahami mereka yang ada di sekeliling .

... tampak cantik di mata , belum tentu indah di dalam hati , kelihatan sempurna di jangkauan akal , namun gelodak di hujung rasa ...

... x kisah lah korang nak kata apa ... x kisah lah korang nak anggap apa ... yang penting aku tahu apa yang terbaik untuk diri sendiri , kerjaya atau apa saje ... yang lain2 tu " ada aku kisah ! " ... hehehe

2 comments:

CintaDalamHati said...

Pedulikan mereka semua.. yg penting i know u sis.. hehehe..

kesturi said...


...and Allah knows !

hehehe