Tuesday, August 19, 2014

ermm ...





  " acik ... raya tahun depan ija nak beli kasut sarung tapi ada tumit sikit " ... itu perancangan ija untuk raya tahun depan ... " raya tahun ni pun x habis lagi , dah rancang untuk tahun depan lak " itu kata kata aku ... " ermm ija cuma cakap jer " kata ija malu2 " tahun depan tu pun kita x tahu lagi samada kita ni masih ada lagi atau tidak ... kena cakap insyaallah " ujar aku ( sabo jer le ... ! )

... sebetulnya , hidup ini sangat sederhana ... itu yang aku selalu cakap dengan ija , x perlu nak berlebih-lebih tapi bebudak ni memang agak ekstrim sikit kalau buat perancangan ( ikut aku le tu ... tapi idak le aku merancang seawal itu ... hehehe )

  " insyaallah ... doakan acik murah rezeki ye "  itu yang selalu lafazkan setiap kali ija minta sesuatu sebab aku suka sangat dengar jawapan dari mulut   " ija kan selalu doakan acik " itu jawapan skema ija yang aku suka dengar .... dan setiap kali itu juga le aku amin kan.

No comments: