Thursday, July 30, 2015

gementar


" gementar  " itu yang aku  rasa tatkala terima perkhabaran yang sampaikan  oleh Aan ... meskipun ini bukan kali pertama aku interwiew ... perasaan gementar tetap ada ... masa isi borang permohonan x fikir pun pasal interwiew ... siap beri semangat kat member2 lain untuk mohon juga ... x sangka le pulak bila dikhabarkan tarikh ... hari ... lokasi dan masa interwiew ... tetiba aku rasa gementar lak ... isk ! x tahu nak prepare apa ... sementelah masa tu aku  lebih fokus pada Lawatan Akademik ke MPOB yang telah dirancang awal 27 Julai 2015 dan interwiew pada 28 Julai 2015 .

... Alhamdulillah , bila 2 member ofis pun terlibat sama dalam interwiew walaupun dimaklumkan last minute ... cuma masing2 agak kalut juga sebab tanpa persediaan tapi syukur semuanya dah settle ... jangkaan awal mengenai esei ( setiap kakitangan diminta menulis esei tentang diri dan kerjaya ) telah dibatalkan ... giliran untuk diinterwiew mengikut abjad ... so aku mendapat giliran ke 17 ... bila dah letih menunggu giliran ... perasaan gementar  hilang macam tu jer ... dah macam x de perassan ... bila nama dipanggil ...  langkah dimulai dengan kalimah bismillahirrahmannirrahim .

... apa yang ditanya oleh penemuduga ? ... ermm ... biarlah rahsia !


1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)