Friday, April 7, 2017

... koleksi terbaru !


... buku lagi?  ... nak buat macam mana kan  dah hobi ... masa bertugas kat Lib Tanjong Karang dulu, hobi aku kumpul sampul surat hari pertama ... bila bertukar lokasi bertugas di Lib Daerah Sabak Bernam ... minat untuk menambah koleksi buku pula ... bila shopping buku bertambah mudah melalui online ... dah tu ada less dan postage lak percuma ... tu yang ketagih ... lagi pun aku memang suka membaca ... !

Koleksi novel yang dibeli semasa lawatan ke PSB 2017 SACC
1 April 2017

koleksi novel Jemari Seni , aku beli online .. novel Rooftop Rant karya Hlovate tu 
Shima yang empunya ... sekadar tolong belikan .

Noor Suraya adalah antara novelis yang jadi favourite ,

Bait kata ' benarkah tidak semua ombak akan menemui pantai ? '
begitu puitis sekali tercatat di muka depan novel yang aku beli melalui
online amat bermakna sekali ... rasa bertuah sebab ada catatan dari penulis !

Flexipack untuk pembelian online Jemasi Seni ... postage RM 6.00

Novel Karyaseni ini pun aku beli online

No comments: