Monday, March 19, 2018

PESTA BUKU SELANGOR 2018


PESTA BUKU SELANGOR 2018
" MEMBACA  mencetus KREATIVITI "

... Pesta Buku Selangor kembali lagi , di lokasi yang sama macam tahun lepas iaitu Pusat Konvensyen Shah Alam ( SACC ) ... tarikh 29 Mac - 8 April 2018 ... aku suka posternya guna imej karikator karton amat  menepati slogan Membaca mencetus kreativiti .
~~~~  moh le kite shopping buku ~~~~

... tahun lepas aku pergi dua kali sebab bawa pengguna perpustakaan buat lawatan ke RATU ( Perp. Raja Tun Uda - PPAS ) dan Pesta Buku Selangor 2017 ... memang bestlah ... x perasan RM dot ... dot ... dot  telah meninggalkan dompet ...😍😍😍😍  tapi x rasa menyesal pun sebab harga buku memang less kaw-kaw ... tahun lepas aku x fokus sangat nak beli novel ( novel aku beli online ) ... aku beli buku kanak-kanak untuk cucu ... cucu ???
dan buku ilmiah serta motivasi jer  ... tahun 2018 ni ada gak yang tanya nak buat rombongan lagi ke ... kalau buat dah ada yang nak follow ... ntah ye ... sebab dah dok jauh ni ...  dan belum dapat ilham lagi ... hehehe

No comments: