Friday, May 16, 2008

mencari yang terbaik

semalam aku gi interview dan member kamceng yang sama terpanggil sekali ... masa drive tu .. kami sempat gak sembang pasal soalan ramalan yang bakal ditanya ... bukan ape ! dah lama rasanya aku tidak diduga macam ni ... so nerves sesangat ... hinggakan selera nak makan pun hilang ... teruk betui ! hehehe ....
... sampai kat HQ aku sempat belek2 apa yg patut ... tapi blurrr !!!
pastu kami sepakat ' tawakal dan berserah je padaNya'
... masa lapor diri tu ada pulak 'kejutan ' ... kena exam dulu ... baru interview ... sekali lagi aku terkedu ' ... tapi sekali kaki melangkah ... pantang berundur ' tanpa sebarang persediaan aku bertawakal lagi ' .. belum cuba mana nak tau ' kan ...
... ramai gak yang hadir untk interview kali ni ... boleh dikata semua dari kalangan staff senior atau dalam katogeri " otai " ... yang berpengalaman lebih dari 15 tahun ... terasa diri begitu kerdil sekali ... ku pujuk hati ' ... rezeki ditanganNya '
... aku berdoa agar diberi ' ketenangan dan x kalut ' masa diinterview ...
... 11.00 am - aku selesai di ' duga ' ... fuhhh ! lega rasanya ... baru le aku rasa lapar dan dahaga .... hehehe
Thanks for En. Sarwani , Pn. Kamalam and Cik NorAfida ... aku dah berusaha memberi jawaban yang terbaik terpulang pada kalian untuk menilai dan mencari yang terbaik diantara kami ni ...
... masa balik kami singgah makan kat ' nasi lemak kapar ' ... kata member makan untuk sarapan dan tengahari sekali ... pulun habis le !
so ... la ni kena tunggu hasil ' diduga ' ni dalam debaran pulak ...
... tuuunggguuu !!!!


No comments: