Friday, May 9, 2008

...menguji kesabaran

terkejut !
x tau nak percaya atau x ?
... mula dengar tu , aku rasa sedih dan terkilan gak
x sangka perkara macam ni diperkatakan tanpa aku sedari
aku akui akan kelemahan aku sering lewat ke ofis ... tapi x le selalu ..
kekadang tu lebih kepada urusan pejabat ...
sebagai hambaNya ... aku akur akan amanah dan tangungjawab
sebab tu gak bila sampai ke pejabat ... aku x kan keluar sehingga perkhidmatan tamat
aku berusaha sebaik mungkin menyelesaikan semua kerja yang diarahkan ..
- aku redha dengan semua ... berusaha untuk memperbaikinya ...InsyaAllah
kerana aku yakin amalan baik seseorang banyak bergantung daripada niat baik hatinya , manakala hati yang baik sangat bergantung daripada istiqamah diri untuk selalu dekat dengan Allah SWT ...

No comments: