Thursday, November 12, 2009

yani & nani ( Perlis ) kak fauziah ( Perak) me , ila ( neg.9)
sari ( Johor )

ni semua peserta lelaki yg hadir masa kursus tu

peserta pompuan lebih daripada lelaki ... hehehe

kak jisma ... asyik menari poco-poco ... caya lah !
dapat posing jer kat kolam renang ...


saje jer !

yazid , kak jis , En. Khairul Anuar , kak nab , aku dan din

rajin sebilik ... ila , aku dan sari

me & sariah

... semalam masa singgah kat lib daerah ... yazid ada tanya " ... bila nk masukan gambar kat blog ? " ... sempat jugak tengok gambar2 yang dirakamnya ... lagipun aku x sempat nak jumpa
kak jis untuk ambik gambar dirakamnya ... InsyaAllah klu dah terima gambar dari yazid dan kak jis ... aku akan masukan lagi kat blog ni ...

... sepanjang kursus tu ... aku paling takut klu kumpulan aku gagal dalam tugasan ... bukannya apa pun ... cuma aku x sanggup nak buat aksi kawat gorila ... !

... banyak cerita2 lucu dan menyeramkan sepanjang kursus ni ... tapi x leh cerita kat sini ... pada
kak nab dan kak jis ... insiden malam tu memang x dapat dilupakan ... hehehehe

... buat nan n yani ... cerita korang buat akak takut jugak ... tapi terpaksa pura2 berani ... susah
jugak kalau semua satu rumah dah takut kan ...

... buat sariah ... terima kasih sebab bagi one drop perfume tu ... dan berlatih le selalu untuk jadi
emce ...

... buat kak fauziah ... aku teruja sangat nk simpan rambut panjang macam akak ... dan maaf sesangat jika ada tutur bicara yang terlebih sepanjang masa kursus tu !

... buat ila ... semoga kita akan jumpa lagi ... tahniah le sebab neg.9 dah berjaya dlm Piala Malaysia

* ... Pulau Pandan jauh ke tengah
Gunung Daik bercabang tiga
Hancur badan dikandung tanah
Budi yang baik dikenang juga

No comments: