Monday, June 7, 2010

menyesal ? ... x ar !

... malam tadi aku sembang lama kat telefon dengan member masa aku kursus pertanian kat PLPM Kuala Kangsar ( ... dah 20 tahun x jumpa ... ) last aku jumpa masa dia bersanding ... lepas tu aku sibuk dengan kerjaya dan dia pulak sibuk sebagai suri rumah sepenuh masa ... lagi pun jarak antara kami ... ditambah pulak dengan kekangan waktu ... memang sukar untuk kami berjumpa buat masa ni ... tapi aku selalu berharap kami akan dapat berjumpa satu hari nanti ...


... so malam tadi macam2 cerita keluar ... sesekali mengimbas kenangan masa kursus tu ... aku hanya gelak jer ... ! dia kutuk aku habis-habisan bila aku ambik keputusan tolak tawar untuk sambung kursus kat Bumbung Lima ( .. masa tu hanya 7 orang terpilih ... termasuklah aku ! ) ... sebab alasan yang aku bagi ketika tu ... takut dengan lintah dan pacat ! hehehe


... menyesal ? x ar ... aku x menyesal pun dengan keputusan itu ... aku selesa dengan kerjaya aku sekarang ni ... pandang kiri ... pandang kanan ... pandang depan ... pandang belakang ... semua yang aku nampak adalah buku ... walaupun terkadang tu aku culas jugak nak baca buku ... tapi sekurang2 nya ... aku heppi jugak bila orang lain meminjam dan membaca buku !


* hari ni aku cuba nak menulis skrip untuk Pertandingan Manjaku ... pastu ayu tolong carikan lagu-lagu yang sesuai untuk dijadikan backup muzik ... alahai ! sebenarnya aku risau dan keletihan memikirkan semua ni ... sehingga hari ni aku masih terkial-kial menyiapkan skrip ... huhuhu !

No comments: