Wednesday, August 18, 2010

ESQ



... 20 - 22 Ogos 2010 bersamaan 10 - 12 Ramadhan ... ni jugak kali pertama aku menghadiri kursus dalam bulan puasa ... tapi aku fikir positif jer ... cuma nak berulang setiap hari selama 3 hari tu yang buat aku mungkin keletihan dan banyak masa terbuang dalam perjalanan ... semoga dipermudahkan Allah . amin

... mula tu memang rancang menginap kat hotel jer ... tapi bila difikirkan semula ... ada kekawan yang nak pergi sama ni mempunyai keluarga dan masalah kesihatan ... x pe lah ! lagipun rasanya ini bukan le kali pertama aku berulang dari rumah bila ada kursus kat shah alam ... dan tentunya bukan kali pertama jugak ... aku keluar rumah seawal pagi macam ni !

... ESQ atau dalam istilah penuhnya Emotional Spiritual Quotient ... aku ada gak baca buku pasal ni dan layan info kat internet ... tapi selagi aku x menghadirinya sendiri ... sukar rasa untuk aku bayangkan ... " ... best esq ni ... rugi tau klu x gi ... " itu komen dari yatie yang terima ... tu yang buat aku teruja nak menghadiri ...!

* ... harum sungguh bunga kenanga
buat jambangan di pagi raya
bersihkan diri dari segala dosa
mantap iman tambahkan pahala

1 comment:

anggerik said...

salam...semoga kita sama-sama perolehi keberkatan dalam menuntut ilmu...kak semoga allah membalas segala kebaikan dan pengorbanan akak..mengutamakan rakan2 yang ada masalah dari diri akak sendiri...