Tuesday, November 23, 2010

aku ingin rehat !


... sehari selepas aidil adha ... aku dah mula terasa tanda2 awal selesema dan deman ... tapi aku memaksa diri untuk sihat sebab kekawan ofis ramai yg b'cuti kecuali aku dan ayu ... mungkin jugak sebab cuaca yang x menentu ... ( ... his ! cuaca jugak yang disalahkan ! )... tapi yang sebenonya ... kegilaan melampau menghirup " sup tulang lembu " ... !

... setelah tertunda beberapa kali ... aku putuskan bercuti khamis ni ... aku nak rehat betui2 kat rumah ... sambil tu leh lah layan 4 ekor anak kucing ... si bucuk , si tutu , si tam & si mok kecik ( ... semua nama tu ija yang kasi tau ! )

... apa pun aku memang betui2 perlu rehat sebelum meneruskan kerja2 mengemaskini segala fail yang tersenarai dlm tugas hakiki ! ...



* ... bila x sihat semua dibuat serba x kena ! ... huhuhu

No comments: