Friday, February 11, 2011

... dari hati



salam jumaat ..


... 2 hari menghadiri " Pembentangan Laporan pencapaian 2010 & Pelan Strategik dan Sasaran Kerja Tahunan PPAS 2011-2012 " Perp. RATU , Shah Alam ... banyak jugak input yang masuk kat kepala aku ni ... ada jugak yang aku catat kat dalam dairi ... ni pun tengah dok memikir untuk buat ulasan berkenaan apa yang aku faham dari kehadiran 2 hari tu !


... semalam ada meeting untuk Gerakan Membaca Daerah ... target tarikh 7 April 2011 ... lokasi PD. Pasir Panjang ... AJK Pelaksanaan sudah dilantik ... buat masa ni sibuk dengan persiapan belakang tabir ... kekadang tu aku blurr ... x tahu nak buat mana dulu ... audit bulan Mac ... tu belum lagi kerja2 rutin dan tugas luar jangka ...


... apa kata hati ? ... usaha ... sabar ... tawakal ! ... aku akan berusaha untuk melunaskan semua tugas seperti yang diarah dan diamanahkan ... aku akan cuba untuk sabar dengan semua duga yang mendatang ... dan tawakal serta redha atas segalanya.
* ... apa yang dikhabarkan tidak semestinya indah dari pandangan mata ... itu yang aku belajar hari ini ... !

No comments: