Wednesday, February 16, 2011

jika ...



... hari ni hanya aku , ayu dan nasa jer yang bertugas ... bib bercuti ... Aan ke HQ menghadiri kursus 5S ... seiri ( sisih ), seiton ( susun ) , seiso (sapu ), seiketsu ( seragam ) dan shitsuku ( sentiasa amal ) ... harus dia pandai cakap jepun esok ! hehehe

... sistem pulak asyik meragam jer hari ni ... dari pagi sampai le petang ... sekejap ok sekejap x ... kat lib kuala pun gitu juga ... ermm ! serupa le kita ... terpaksa buat pinjaman secara manual tapi masih dalam kawalan lagi ... dugaan !

... respon untuk lawatan ke Pusat Sumber Petronas pun kurang memberangsangkan ... x leh nak salahkan mereka pun sebab masa tu time cuti ... terpaksa teruskan program seperti yang dirancang ...

... terima kasih kat nasa sebab ambik kan booklet Gerakan Membaca Perdana yang aku dan ayu edarkan 3 minggu lepas ... aku x mengharapkan setiap helaian akan diisi ... cukuplah sekadar ianya ada coretan ... alahai ! sedihnya bila booklet yang diterima sama juga seperti dulu jugak ... tiada sebarang coretan ... alasan yang diberi ... tuuttttt !

... dan aku membayangkan alangkah baiknya jika .... sistem sentiasa ok ... tentu kerja dapat dilaksana dengan lebih pantas ... dan pengguna x perlu menunggu lama ... kerja pun x bertangguh ... dan ... dan ... dan impaknya pun akan sentiasa positif dan tip top !

... dan aku membayangkan alangkah meriahnya jika ... semua staf dari Zon 1B ni dapat ikut lawatan ke Petronas ... sebab bukan mudah untuk kami berkumpul bersama ... tapi biasalah apa yang dirancang x semestinya akan berjayakan ...


... dan aku membayangkan alangkah gembira dan berbahagianya jika ... booklet yang diedarkan 3 minggu lepas mendapat respon yang positif ... x boleh ke kita ketepikan dulu perbezaan fahaman ... dan kosong minda untuk menulis seikhlas hati ... ?



... itulah aku !


... yang pasti kita hanya mampu membayangkan saje jika ... jika ... jika ... walaupun hakikatnya ia jauh berbeza !



* ... apa kata anda jika .... ?


No comments: