Tuesday, May 24, 2011

berwajah baru

ruang untuk jamu selera ... jom makan !!




ni meja empunya blog ... isk ! isk ! serabutnye !



sudut komputer ...



.. meja bib dan Aan ( diorang ni x leh dok jauh2 ... al maklumlah adik beradik ... katanye ! )




ni lak ... lokasi ayu dan aku





... ni lah wajah baru ofis tempat aku dan kekawan lain bertahta ! ... hehehe

masa masuk ofis pagi tadi ... terkejut gak aku ... mana lak meja aku ni ? ... al kisahnye ... diorang buat kerja2 ubah suai ni time aku cuti2 Malaysia ... mekasih le kat bib .. aan n ayu atas usaha keras ... penat lelah buat semua ni ...

... and thanks so much ... atas semua makanan yang ada kat ruang jamu selera kita tu ... semua
sedap dan terbaik punya ! ... kek yang enak ... ayam masak merah ... masak paprik serta nasi

... terima kasih sesangat walaupun hari ni usia aku bertambah setahun lagi ... ! dah terasa tuo le pulak ... huhuhu

untuk semua adik2 ku

Pucuk paku si pokok meranti

Dipetik orang dibuat kerabu
Rasa terharu di dalam hati
Tersemat indah menghias kalbu

Aan ... bib ... dan juga ayu
Tinggi ... rendah ... terkecik pula
Kerah tenaga sentiasa bersatu
InsyaAllah pasti ada jaya


* .... x perlu kata apa2 ... senyuummmm !


No comments: