Wednesday, May 18, 2011

mengapa missar ?



... mengapa missar ? ... mengapa missar ? ... isk ! terkejut gak aku dengan pertanyaan ni ... terkejut ! sebab x pernah ada yang tanya sebelum ni ...hehehe


... mengapa missar ? aku dah guna email address ni sejak aku mula mengenali komputer ... kira dah lama jugak tu ... x de rahsia pun ... nama ni spontan jer ... bila nk create email kat yahoo ... aku gabungkan tiga huruf pertama nama aku dan tiga huruf pertama nama bapak ... so jadi le missar ... pastu aku cuba gak semak kat kamus dewan ... klu2 ada maksud lain dari perkataan ni ... bila dah sahih x de ... aku kekalkan jer sampai le sekarang ni !


... mengapa aku perlu bagi penerangan pasal nama missar ni ? ... bagi aku bila ada pertanyaan dari seseorang ... mesti ada sesuatu di musykilkan ... !


* ... bila hati berdetik ... seribu pertanyaan berbisik !






No comments: