Friday, January 20, 2012

Let's fight !!!




salam jumaat ...



... dari penghujung 2011 lagi aku dihambat kesibukan tahap maksimun ... alhamdulillah semuanya dah selesai ... semalam meeting seksyen perkhidmatan rangkaian perpustakaan tahun 2011 ... semua laporan telah dibentangkan walaupun kadar pencapaian agak menurun berbanding tahun sebelumnya tapi masih ada jugak OB Q yang mencapai sasaran ...



... dikesempatan ni aku nak ucapkan sesangat terima kasih kat member2 ofis ... aan , ayu , bib , nasar sebab membantu untuk menyiapkan statistik dan laporan tahunan ... maaf lah kekadang tu aku agak emosi sikit bila dapat maklumat x lengkap ... bukannye marah sekadar luahan perasan jer !



... selepas 2 minggu dok mengadap depan komputer ... aku rasa berbaloi jugak sebab semua siap mengikut arahan ( walaupun terpaksa call berulangkali untuk dpt maklumat ) ... ada satu masa tu aku memang tension giler tapi bila ingatkan manusia ni mane ada yang sempurna ... aku beristigfar berulang kali ... " Ya Allah ... permudahkan tugas yang diamanahkan pada hambaMU yang lemah ini . amin "



... tahun 2012 ni , aku dapat rasakan cabaran lebih hebat menunggu ... melihat sasaran dan senarai perancangan yang ada kat aku ni ... kerahan tenaga dan tindakan proaktif perlu disemat dalam minda dan hati ... let' fight !





* ... so baju ' kemalasan ' kena ditanggalkan dan dibuang jauh dari kotak fikir ...




No comments: