Friday, April 6, 2012

... bukan kemahuan fikiran






salam jumaat ...

... terasa lama sangat aku x menulis ... beberapa kali aku cuba untuk menulis tapi keterbatasan waktu seakan begitu cemburu ... bukan salah sesiapa pun ... mungkin aku yang masih kalut dengan hambatan tugas ... dan masih belajar mengatur masa untuk memenuhi semua tuntutan amanah yang digalas ...

... terkadang ingin aku berlari sejauh mungkin ... jauh dari segala ragam manusia yang menyebabkan airmata ini menitis ... terkadang aku berharap untuk tidak menjadi pendengar yang baik ... jika ianya sekadar luahan ketidakpuasan hati ... terkadang aku ingin diam seribu bahasa ... andaikata setiap lontaran kata-kata yang aku lafazkan akan menimbulkan prasangka dan fitnah ...

 ... yang aku ingin sekadar melakukan semua tugas sebaik mungkin sebagaimana yang diamanahkan ... memikul arahan tugas selagi terdaya ... x lebih dari itu !

... aku x upaya untuk memikir semua perkara ... apa lagi memberi komentar ... kerana itu bukan kemahuan fikiran !!!!!


No comments: