Thursday, May 31, 2012

akhirnya ku putuskan ....

... dari dulu lagi ... kalau boleh aku memang cuba elakkan jika diberi tanggungjawab untuk buat keputusan atau pilihan ... sebab aku x suka sakitkan atau lukakan hati orang ... tapi sebagai manusia biasa aku x leh nak elak diri dari melalui semua ini

... aku tahu  dan sedar setiap kali aku putuskan jawapan ... pasti ada bisikan suara2 yang membuat penilaian atas apa yang aku putuskan itu ... sebab tu setiap kali aku kemukakan jawaban , aku selalu akan ingatkan mereka " ... jangan tanya mengapa atau sebab aku putuskan jawabannya begitu ... sebab aku x leh nak terangkan secara detail ... dan aku x suka nak komen sesuatu yang lahir dari dalam hati ini ... biarlah hanya Allah yang tahu "

... x de sekelumit pun rasa amarah dalam hati ... cuma aku selalu berharap agar aku diberi ruang untuk ada lingkaran privacy sendiri ... menikmati kehidupan yang fana ini dengan cara aku sendiri ... menapak di kerikil tajam dengan cara sendiri ... berjalan ... berlari ... duduk ... berdiri ... hatta berbaring sekali pun ... biarlah atas keinginan diri sendiri .

... aku tahu kamu selalu ingin berbuat yang terbaik untuk aku ... aku tahu itu !

* ... akhirnya ku putuskan ... kerana itu yang terbaik untuk aku dan untuk kamu juga !

No comments: