Friday, May 25, 2012

aku


untuk hidup ... segalanya harus dilakukan
untuk hidup ... kufikirkan apa yang terbaik
untuk hidup ... aku cuba untuk selalu sabar
untuk hidup ... ku ingin ada orang yang selalu bisa jadi segalanya untuk aku
untuk hidup ... ku cari kebahagiaan yang sulit untuk aku perolehi
untuk hidup ... ku cuba merubah apa yang ada
untuk hidup ... aku tersenyum
untuk hidup ... aku mengalah
untuk hidup ... aku menutup diri
untuk hidup ... aku menangis
untuk hidup ... aku ketawa
untuk hidup ... aku berjalan dan berlari

kerana hidup ini membuat aku berfikir apa yang akan terjadi bila aku hanya berdiam diri ...

*    ~ kehidupan seperti sebuah puisi
         puisi yang berurat nadi pada emosi
        emosi yang bersuara dari samudera hati
        dan hati adalah api kebenaran yang abadi ~


No comments: