Monday, February 18, 2013

ermm ... seperti yang kamu tahu !


... selalu terperangkap dengan soalan yang sering memeningkan kepala ? atau keliru nak jawab atau x ... atau  x yakin untuk menjawab atau x ... apa kata ... jawab jer dengan ayat ni " ermm ... seperti yang kamu tahu ! " boleh gitu ...

" thank's a lot Aan " atas idea bagus ni ... kekadang tu aku rimas dan tension juga bila di aju kan persoalan tentang sesuatu yang sebenar-benar mereka dah tahu pun jawaban nya ... x tahu apa muslihat tersembunyi atau pun agenda ... yelah sesuatu yang mereka dah tahu tapi masih mau tanya orang lain ... mungkin mereka berharapkan versi yang lain kut !

... adakalanya aku memang tahu apa yang kamu tahu ... adakalanya aku tahu apa yang kamu x tahu ... adakalanya aku x tahu apa yang kamu tahu ... adakalanya aku x tahu dan kamu pun x tahu ... tapi orang lain tahu !

... x kira lah samada aku tahu atau aku x tahu atau aku buat2 x tahu ... yang pasti ada part2 yang memang aku malas nak ambil tahu walaupun aku memang tahu ... habeh tu kalau yang empunya diri dah tahu , apa yang orang lain tahu tapi buat2 x tahu ... apa citer ?

... ada juga yang kunun2 tahu ... tapi sebenar x tahu apa2 pun ... hehehe ... yang pasti  Dia Maha Mengetahui apa yang kita tahu dan apa yang kita x tahu ... wallahuaklam .


No comments: