Thursday, February 15, 2007

Dunia baru

Suasana pejabat hari bagaikan asing bagi aku .... ehh.... tersalah tempat kot ..... terasa sunyi dan begitu senyap .......... kemana perginya suara ceria , ketawa dan ragam yang sering buat aku tersenyum malah ketawa ........... oooppss....... mereka semua telah melangkah dunia baru , suasana baru dan segala-galanya baru ..... dan aku harap juga biar keazaman serta semangat mereka juga baru.

Selamat datang ke dunia baru untuk jijah, hani, ija dan syukri ......... ingat ikrar bila mula berkhidmat sebagai kakitangan awam ......... bersih, cekap,amanah ..... kat situ kita ibarat cermin bagi kerajaan ..... tapi aku percaya mereka adalah pilihan terbaik kerana terpilih ...... so buktikan ....... doa ikhlas sentiasa aku pohon ke hadrat Illahi semoga mereka dipermudahkan dalam menjalankan tugas yang di amanah, lapang fikiran , tenang dan sejahtera hendaknya.

Berkhidmatlah dengan ikhlas tanpa mengira jawatan yang disandang, jaga hubungan antara sesama ......... insyaAllah ........ pejabat kita akan jadi syurga dunia.

Terima kasih kerana kehadiran kalian untuk praktikal di sini telah memberi kegembiraan walaupun hanya sekejap tapi meninggalkan impak yang berpanjangan, diharap semua ilmu yang diberi mungkin ada kekurangannya dapat dimanfaat dengan sebaiknya.

SELAMAT MENJELAJAH KE DUNIA BARU
BE THE BEST

No comments: