Tuesday, April 14, 2009

mula bertugas semula ..

assalamualaikum ...

terasa lama x menulis kat blog ni ... sepanjang minggu lepas aku dan beberapa kekawan dari perkhidmatan desa berkampung kat lib daerah demi tugas serta memenuhi arahan boss ... semuanya kerana sambutan hari buku kanak2 antarabangsa ... so lib daerah Kuala Selangor terpilih mewakili Zon 1B pada 11 april 2009 ... alhamdulillah semuanya berjalan lancar serta dapat response yang baik dari audience dan Pn. Su ( ... walaupun masa rehearsal ... bos bagi komen ...emm ! puppet ok tapi nyanyian ' ke laut ' ) ... kini rasa rindu lak dgn team tom tom chak !

... hari kat lib cawangan ( tempat aku cari rezki da ... ! ) buat latihan cegahan kebakaran dengan kerjasama bomba ... semuanya ok ! ... aku banyak belajar perkara baru hari ni ... semoga Allah beri aku kekuatan untuk hadapi semua duga dan cabaran ni ..

... esok aku x pasti apa akan berlaku ... yang pasti aku tetap akan menjalan rutin seperti biasa ..

* nak ucap terima kasih kat milah yang x jemu2 tunjuk ajar masa latihan puppet dan kat semua staf lib kuala sebab layanan anda membuat aku lupa segala masalah ... hehehe

No comments: