Thursday, May 14, 2009

" x de kemelut pun ... semuanya biasa jer ! "

... emmm ! tu jawab aku bagi pertanyaan yang diajukan yus ( sang badak ) ... x percaya ek ? ... samada percaya atau eh ! macam x percaya jer ? ... terpulanglah ! tapi aku suggestkan ... baik percaya jer kan ... x pening kepala memikir ... so pasal info yang diterima dari sumber2 yang leh dipercayai tu ... abaikan kan jer ! ... hehehe

... setiap dari kita ni mesti akan lalui atau telah lalui beberapa fasa dalam kehidupan ... x kira le ... suka ... duka ... pahit ... manis ... indah atau sebaliknya ... itu dah jadi asam garam kehidupan ... mungkin situasinya saja yang berbeza ... !

... ChAnGe ! ... itu yang cuba aku lakukan dalam rutin kehidupan ... x tau lah mengapa aku perlukan perubahan ? ... mungkin gak sebab keadaan persekitaran yang dah terlalu biasa ... atau mungkin jugak dengan orde baru yang memerlukan anjakan pemikiran ... atau mungkin kesan dari rebranding tempohari kut ! ... atau memang seharusnya kita mengikis tabiat lapok yang dah bertapak bertahun-tahun lamanya ... atau " ... apa dah jadi dengan aku ni ! "

... tapi percaya lah semua ni ... x de kaitan pun dengan mereka2 yang ada disekeliling aku ... hanya mungkin sedikit kejutan ... sebab semua dah x macam selalu ... !

* ... kita selalu percaya kita dah buat yang terbaik ... tapi di mata orang kita x sempurna mana pun !

No comments: