Monday, December 7, 2009

layan gambar ek !

linda .. aku ... farah & ayu

aini .. maya .. ija ... mayang & kekawan lain yg sama kump.
dgn aku ( maaflah x ingat nama )


ni lah game yg buat kami semua teruja ! ... hehehe


semua khusyuk dengan game ni ... !

salam ...
gambar ni aku rakamkan masa menghadiri bengkel I-Play anjuran PPAS kat Shah Alam , 20 nov lepas ( satu tarikh yang akan kekal dlm ingatan aku ) ... peserta bengkel ni melibatkan staff dari PPAS dan PDPNM dari beberapa daerah ... sebab tu x ramai yang aku kenal ...!
... semasa bengkel tu kami di pecahkan kepada beberapa kumpulan ... so masa tu le baru aku kenal beberapa kawan baru ... sebenarnya x banyak game yang dapat dimainkan sebab kekangan masa ... tapi yang bestnya bila semua kena main ala2 game galah panjang ! teringat lak macam masa kecik2 dulu .... hehehe
* best jugak bila ada bengkel macam ni ... yelah masa aku bebudak dulu mane game macam gini ek !


No comments: