Tuesday, December 22, 2009

sekadar coretan ...

bersama bunga & sumariah

aina & baby

aina , bunga, baby & salizah

... gambar2 ni aku rakamkan kat dalam bilik hotel masa hari keluarga PPAS dua minggu lepas ... kat hotel Pyramid Tower , Sunway PJ...
12 Disember ... berkumpul kat depan Pej. Daerah seawal jam 5.00 pg ... disebabkan bukan semua tahu jalan ... so pagi tu kami pergi berkonvoi lah ... biasalah kalau dah pegang stering tu adakalanya memang kita x perasan pada kelajuan dan kekawan lain yang membontot kat belakang ... aku x bawak kereta pun sekadar menumpang jer !
... tapi alhamdulillah semuanya selamat sampai kat lokasi ... selepas selesai pendaftaran di tingkat CP3 ... kami berhimpun kat Dew. Pyramid 1 untuk teambuilding 11 ... pengisian dalam taembuilding 11 ni ... aku anggapan sebagai kesinambungan dari rebranding yang pernah diadakan kat Blue Wave sekitar bulan Februari lepas ... bezanya cuma kali ini melibatkan ahli keluarga ... diharapkan semoga pengisian ni dapat diterjemahkan dalam kehiduapan seharian ... insyaAllah
... aku ambik kesempatan jugak nak ucapan tahniah kat Ita ( PD. Ijok ) yang menerima anugerah khidmat cemerlang bagi tahun 2008 !
13 Disembar ... aktiviti hari ni lebih kepada indoor games ... sesekali terlibat sama dalam akitiviti macam gini best jugak ek !
... aku sampai kat rumah sekitar jam 5.00 ptg ... terima kasih bunga yang sudi hantar aku sampai kat depan rumah !
* ... x berani nak bagi komen lebih2 ... sebab setiap dari kita punyai pesepsi yang berbeza !

1 comment:

Sifu Mirza said...

salam maal hijrah kesturi...

moga tahun baru ini awak terus cemerlang...

insya Allah..

:-)