Wednesday, April 13, 2011

... dalam hati ada bunga !


.... alahai ! sukanya hati ... suka sesangat ... esok aku mula cuti ... jumpa semula hari isnin ... insyaAllah !


.... last aku cuti 26 mac lepas ... lepas tu aku dan kekawan kat ofis ni serta ajk pelaksana Gerakan Membaca Daerah mula sibuk dengan persiapan ... sebab ini first time GMD di adakan kat Perp. Desa ... PD. Pasir Panjang adalah perintisnya .... bila program dah selesai 7 April lalu ... rasa lega ... rentetan peristiwa sebalik tabir ... x perlu kata apa2 ... segala kekurangan jadikan ikhtibar untuk program seterusnya ...


.... perancangan sepanjang cuti 4 hari ni ... nak kemas rumah ... nak tanam bunga ... nak jahit tote beg ... nak masak apa yang aku suka ... nak ... nak ... nak ... isk ! banyak benda aku nk buat sepanjang bercuti ni ...


* .... semoga semua perancangan akan jadi kenyataan .... hehehehe ( ... boss ! laporan belanjawan GMD ... siap lepas percutian ini yerk ! )


No comments: