Saturday, October 13, 2012

Hari Bertemu Pelanggan Perpustakaan Daerah Sabak Bernam

kita layan gambar dulu ek !

buat persediaan borang dll.

ayu , me n aan ... posing bersama pelanggan pertama !

ni bukan sesi jual obat tau ... tp bagi penerangan dibantu oleh
zamri (PSR)





souvenir untuk mereka2 yang singgah kat meja hari bertemu pelanggan
bookmark dan bebola coklat

HARI BERTEMU PELANGGAN
Lokasi : Perp. Daerah Sabak Bernam
Tarikh  : 13 Oktober 2012
Masa   :  9.30 - 11.30 am

... first time buat hari bertemu pelanggan ...  rasa berdebar sebab x tau apa respon dari user ... risau gak takut user x ramai  sebab cuaca mendung kat luar tu ... tanda hujan mau turun ...hari ni aku aku buat 3dlm 1 , maklumbalas pelanggan , aduan n cadangan dan kempen keahlian ... pastu aktiviti menonton CD pun dijalankan ... !

... alhamdulillah ... sambutan dari user ok ... cuma hari ni lebih ramai yang jadi ahli perpustakaan ... nak isi borang maklumbalas tu ada syarat jugak ... kena user yang biasa atau selalu datang ke perpustakaan ...
sebagai tanda terima kasih pada mereka2 yang singgah kat meja aku ni ... bookmark dan bebola coklat sebagai cenderahati .

... insyaalah bulan depan pun aku rancang untuk buat sekali lagi ... hari bertemu pelanggan berskala kecil macam hari ni ...

* ... pepagi lagi ... aku dah set kat minda ... senyum ... senyum ... senyum dan kena peramah ... :-)
  

No comments: