Thursday, October 18, 2012

kekadang tu ...




17 / 10 /12 - 10.00 pm

tit .. tit ... tit  isyarat mesej masuk kat phone ... sape lak yang antar mesej malam2 cam ni ... ganggu betoi !

" eh ! boleh x jgan suke2 ganggu kehidupan orang lain "  aku terkejut ... la sape lak ni
" aku tahu ko baca mesej ni ... jgn ingat ko senyap ni ... aku akan brhenti " isk ! apa hal ni .. giler !
bertalu-talu mesej masuk ... sampai aku dah x  ingat apa yang ditulis ... ( sebenar aku malas nk ingat dan klu boleh aku delete semua mesej yg aku baca tu dari kotak minda ni ...  buat semak jer ! )

memula tu memang aku nk balas mesej ni ... sekadar nk maklumkan " maaf ... anda salah nombor " tapi bila aku fikir semula ... buat ape le nk layan orng sakit jiwa macam ni ... nnti aku pun ikut sakit jiwa gak ... lagipun kredit korang kan ... ! aku cuma mark nombor ni sebagai  xxx ... lepas klu ada mesej masuk aku x akan baca tapi terus delete jer ...

2.00 am

kali ni aku memang sesangat terkejut bila dengar phone berbunyi ... almaklumlah tengah lena dibuai minpi ... tapi bila tertera kat skrin  xxx ... aku biarkan jer ... berkali-kali gak deringan berbunyi ... 2.30 am aku off kan handphone tu ...

... so hari ni aku gi ofis x bawak phone pun ... malas nk bawak ... x nk ada gangguan ... aku x pasti apa motif korang ni buat panggilan dan antar mesej macam tu ... klu niat korang nak provokasi aku agar balas mesej dan jawab call tu ... maaf lah sebab aku x akan respon hal2 macam ni ... !

... kekadang tu ... aku terfikir gak .... mungkin kamu... kamu ... kamu kat luar sana pun pernah mengalami apa yang aku alami ni ... sabo jer le ... harap ganggu  ni biar ini yang pertama dan terakhir aku lalui ..!


*... sebab aku x tahu apa citer sebenarnya sehingga dituduh sebegitu rupa .... hehehehe


No comments: