Tuesday, February 4, 2014

Analogi Kehidupan ... part 3 " Sabotaj "

" Sabotaj "



... pepagi lagi masa masuk ofis ... aku dah macam terbau sesuatu yang kurang enak ... selalu macam gitu , bila hati rasa x gembira ... mesti ada sesuatu ... orang kata instinct ( gerak naluri ) ... kekadang tu gerak hati kita x pernah silap ...

... x tau nak kata apa lagi dah ... label sabotaj yang dilemparkan kat aku ni , macam x relevan langsung ... sebagai staf bawahan macam aku ni ... yang x punya kuasa ... apalah sangat yang aku buat hingga timbulkan rasa tergugat ... cuma aku nak ingatkan aje ... apa saje yang kita buat ... apa saje yang kita niatkan ... Allah Maha Mengetahui ...

... x perlu lempar batu sembunyi tangan ... kalau berani labelkan orang lain dengan pelbagai tuduhan ... perlulah sertakan sekali dengan fakta ... bukan sekadar berani bercakap bila dibelakang ... bila berhadapan mula cipta cerita lain lak ... itu lagak orang pengecut !

... bila dah acapkali terkena macam ni ... mungkin aku yang perlu berubah !


No comments: