Wednesday, May 14, 2014

Analogi Kehiduapan ... part 19 " LHDNM "



alhamdulillah ... selepas bercuti 2 hari ( jumaat dan sabtu ) , hari ini memulakan tugas dengan lafaz bismillahirrahmanirahim ... semoga dipermudahkan semua urusan oleh Nya . amin





... hanya aku dan Aan bertugas hari ni ... yang lain gi kursus perkhidmatan kaunter di HQ ... so rutin tugas macam biasa ... shelving ... bertugas di Bah. Rujukan ... pilih artikel /gunting untuk keratan akhbar ... sesekali memenuhi permintaan @ arahan dari PPP dan HQ





... syukur alhamdulillah sebab part dengan LHDNM berkaitan menghantaran secara elektronik selesai ... itupun setelah berkali-kali mencuba ... ini bukan pasal buat last minute ye ... ingatkan dah settle minggu lepas rupa2nya masih ada yang aku terlepas pandang ( salah diri sendiri pun ) sehingga le dapat email dari LHDNM ... masa tu aku busy dengan statistik pastu gi kursus 2 hari ... balik dari kursus cuti 2 hari ... last date 15 Mei ... cuba call talian 1 800 88 5436 tapi semua talian sibuk ...


... ini kali kedua aku berurusan dengan LHDNM ... tahun 2012 aku x layak bayar cukai tapi tahun 2013 pendapatan tahunan setelah ditolak beberapa perbelanjaan maka layak le aku membayar cukai pendapatan tahun ini ... x banyak mana pun ! yang paling penting tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia telah aku laksanakan.


(^ _~ )







No comments: