Wednesday, November 19, 2014

sekali lagi ...


... sekali lagi dipilih untuk menggalas amanah sebagai wakil MBJ ( Majlis Bersama Jabatan ) untuk tempoh dua tahun  2014-2016 , saat nama diumumkan sebagai wakil MBJ sekali lagi ... sebenarnya aku amat gementar ... rasa takut pun ada ... takut x upaya menjadi penyampaian yang baik untuk rakan-rakan dalam menyuarakan permasalahan mereka .

... sehingga saat ini , aku masih x tahu atas dasar apa mereka memilih ... sebab aku ni jenis biasa-biasa aje ... nak kata lobi x juga , apatah lagi kempen untuk dipilih sebagai wakil ... lagipun aku sendiri pilih seseorang yang aku rasa punya potensi sebagai wakil ... apa pun terima kasih pada yang memilih aku sebagai wakil ... sebenarnya aku x dapat berfungsi dengan baik tanpa sokongan kamu semua ...
 
wakil MBJ 2013-2014
 
wakil MBJ 2015-2016
 
 
u.p  gambar pun ehsan dari fb ella .
 
 
 

No comments: