Monday, December 22, 2014

enam puluh sembilan



... Enam Puluh Sembilan atau 69 ... itu nilai peratus untuk tatakerja aku ( dan itu adalah angka yang PPP bagi sebab komunikasi aku x berapa bagus katanya ) ... " Alhamdulillah " itu yang aku lafazkan ( x pe lah ... 69 tu kira okey lah ... daripada x de langsung kan ! )
 
... aku take note juga sebagai satu motivasi untuk meningkatkan lagi kualiti tatakerja tahun 2015 ... segala kritikan atau teguran itu adalah ingatan untuk diri sendiri agar lebih menjadi lebih baik lagi , nilaian dan tanggapan sering berbeza adakalanya mengundang salah sangka ... mungkin sebab cara pemikiran dan tatakerja yang kerap kali x seiring ... so ambil ini sebagai ikhtibar ... kalau orang x kritik atau x tegur ... kita x tahu apa kelemahan diri ... !

... tadi PPP panggil semula untuk bincang pasal SKT ... aku dengar ... dengar ... dan dengar , adakalanya kita x perlu komen atau beri cadangan ... berapa juga nilaian atau markah yang diberi untuk aku ... terima jer !

... target aku di hujung tahun ni adalah siapkan laporan tahunan ... bereskan urusan surat menyurat ... kalau boleh nak settlekan jadual tugas ... jadual shelving ... statitik untuk disember ... semua yang tugasan yang patut selesai sebelum 2015 ... caiyok ! caiyok ! hehehe.

No comments: