Saturday, January 24, 2015

miko




... hari ni aku rasa sedih sangat sebab miko dah mati ... huhuhu , malam minggu lepas masa lepak depan TV ... miko pun dok lepak santai kat sebelah aku ... bezanya aku lepak layan AJL 29 tapi miko lepak layan mata lak ... masa tu miko nampak comel sangat ... tergerak hati nak snap gambar miko tidur telentang dengan empat kaki ke atas ( masa tu terlintas gak hati  ...kata orang tua " x leh ambil gambar kucing , nanti x panjang umur )

... so pagi tadi time aku sibuk uruskan kucing2 yang lain ... aku nampak miko tidur lena jer berbalut baju lama ... aku hanya perasan miko x bergerak bila x respon walau berkali-kali aku panggil ... x macam selalu ... bila aku pegang badannya yang dah sejuk dan keras ... aku jadi sebak ... bukan x pernah aku hadapi situasi macam ni ... tapi dengan miko , aku rasa lain sikit sebab miko juga kesayangan arwah bapak .


" Orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik ,
mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik
daripada setiap hal yang hadir dalam hidupnya "


No comments: