Friday, March 10, 2017

gambar dulu-dulu ...


... ni cerita minggu lepas , bila ada seorang lelaki singgah kat kaunter tempat aku bertugas  bertanyakan " ini Kak Mis kan ... ? " ... aku terkejut dan seraya tersenyum " haah ... " " Kak Mis kenal saya tak ? " ... " x ingat lah "  ... dan dia hulurkan 2 keping gambar ni .... Allahukhbar ... x sangka sebab dah hampir 24 tahun ... Muhd Rafhan Rozsal masih ingat dan simpan gambar masa aku buat aktiviti pada 1993 ... rasa terharu sangat ... dia kata gambar ni rakam masa umur dia 10 tahun ... dan 1994 aku memulakan tugas di Perpustakaan Cawangan Tanjung Karang .

... aku berazam nak selongkar laci kat rumah nak cari gambar-gambar lama semasa bertugas di Daerah Sabak Bernam ... dulu memang hobi aku ambil gambar bila buat aktiviti guna kamera yang guna filem ... pastu hantar kedai untuk cuci dan share dengan bebudak yang selalu ikut aktiviti aku ..

... Apa pun terima kasih Muhd Rafhan Roszal berikan memories manis pada Kak Mis dengan 2 keping gambar ni ... hehehe


 lakonan aksi sebabak tahun 1993
bila ingat balik memang lucukan aksi diorang ni 
tapi x de sorang pun jadi pelakon filem
( semasa aku bertugas di Perp. Daerah Sabak Bernam )




No comments: